środa, 10 października 2018

   Zdaję sobie sprawę, że grafika tego bloga nie pasuje do dzisiejszego internetu. Ja też nie pasuję do dzisiejszego świata. Gram na XVIII wiecznej lutni i uważam, że jest ona szczytem rozwoju instrumentów.
[Autorka bloga z lutnią barokową. Lutnia z popularnych instrumentów najbardziej przypomina gitarę, jest jednak okrągła z tyłu jak połówka orzecha. Ma długi gryf i dużo strun.]


   Nie rozumiem dlaczego ludzie tak szybko zmieniają zdanie o tym, co jest dobre. O ile w przypadku instrumentów trwa to 50 lat, to już w przypadku ubrań wystarczy rok. Pamiętam, że jak zaczynałam nosić stanik mama tłumaczyła mi, że absolutnie nie powinny wystawać ramiączka, ani żadna część stanika, bo to wstyd. Teraz w sklepach są nawet specjalne ramiączka do wystawania spod letnich bluzek.
[Plecy kobiety ubranej w białą koszulkę na ramiączka z pod której wystają kolorowe ramiączka od stanika skrzyżowane na plecach.]


   Dlatego wybieram styl, który był „dobry” wtedy, gdy na domowym komputerze z Windowsem 98 uczyłam się na pamięć programu „Encyklopedia Wszechświata”, który przestał działać, gdy wszedł Windows XP.
[Okładka płyty cd z napisem Encyklopedia Wszechświata. Znajduję się na niej kosmonauta w skafandrze na tle galaktyki spiralnej.]
[Interfejs programu Encyklopedia Wszechświata przedstawiający fragment pokoju urządzonego w dawnym stylu. W centrum znajduję się model układu słonecznego oraz teleskop.]


 Na tym ostatnim przestałam zresztą pracować niecały miesiąc temu.
Zespół Aspergera zdiagnozowano u mnie rok temu. Odkryłam wtedy że są inne osoby myślące tak jak ja. Pierwszy raz jestem wśród ludzi, dla których jestem normalna i nie mam wcale najdziwniejszych pasji.
Pasjonuję się muzyką dawną i instrumentami, Harrym Potterem, quidditchem. Uwielbiam stabilny plan i tabelki. Pasja do instrumentów sprawiła, że studiuję muzykoterapię. Seria HP spowodowała natomiast, że gram w quidditcha sportowego (TAK!)
Link dla wyjaśnienia:
http://www.youtube.com/watch?v=VaRzQKFaN38 
 i założyłam nawet jedną drużynę. Chciałabym poprowadzić ten blog w bardzo praktyczny sposób. Moje praktyczne podejście jest jednym z głównych zarzutów jakie dostawałam od nauczycieli. Fobia szkolna też jest jednym z tematów, który spróbuję poruszyć kiedyś na tym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz